Už sú naozaj The Blues, teda Modrí. Prezývka futbalistov FC Chelsea dostala v reklamnej kampani firmy Adidas úplne nový rozmer. Na unikátnych snímkach sa futbalisti dajú rozlíšiť podstatne ťažšie, ako na ihrisku, ale niektoré ich pózy sú skutočne efektné.
Najľahšie rozpoznateľný je český brankár Petr Čech vďaka svojej typickej prilbe. „Chcel som ukázať, aký modrý viem byť, pretože táto farba Chelsea symbolizuje a pre mňa sa tento klub stal súčasťou života, doslova mojou druhou rodinou,“ povedal Petr Čech, ktorému sa trocha bláznivé fotenie páčilo rovnako ako jeho ďalším ôsmim spoluhráčom Terrymu, Torresovi, Luizovi, Mattovi Dembovi Ba, Hazardovi, Oscarovi a Cahillovi.
„Fakt som si to užil, som rád, že ma zavolali. Pre tento klub by som urobil čokoľvek a byť Modrý pre mňa znamená všetko,“ povedal brazílsky obranca Chelsea David Luiz.