Pravda o šťastnom manželskom živote je ukrytá vo víne

Vo víne je pravda a preto musíme veriť výskumu, že páry, ktoré pravidelne popíjajú ušľachtilý mok, majú šťastnejší vzťah. No i tu platí "Všetko s mierou"!

Nájdite si čas na posedenie s partnerom pri kvalitnom víne.
Autor: Nový čas Zdravie
 

Sedmička vína týždenne a vaše partnerstvo by malo byť oázou šťastia a spokojnosti, tak to hovoria psychológovia z University of Otago, ktorí sa zaoberali vplyvom rôznych rituálov na manželské šťastie. Podľa ich výsledkov je zásadná zhoda v konzumácii alkoholu. Šťastne žijú páry, ktoré majú rady rovnaký druh alkoholu a najšťastnejší sú tí, ktorí si raz do týždňa spolu vychutnajú fľašku kvalitného vína. Pri takomto posedení si sú ženy dokonca štyrikrát šťastnejšie ako muži, tí sú zase spokojnejší. Až 91 percent párov uvádzalo, že sú v manželstve veľmi šťastní a spokojní.

V skutočnosti nejde ani tak o pitie alkoholu, ako skôr o to, že partneri sú spolu, uvoľnia sa a dokážu sa pozhovárať aj o tom, čo v sebe potláčali. Intímna atmosféra pri víne zbližuje a problémy sa tak riešia príjemnejšie, ako v strese bežných dní. Okrem toho príjemné vedľajšie účinky pár pohárikov sa prejavia aj v spálni, čo má na manželské šťastie taktiež výrazný vplyv.

Ale pozor! S množstvom vypitého alkoholu sa šťastie nenásobí, práve naopak. Pri vypití dvoch až troch fliaš týždenne klesol počet spokojných a šťastných manželstiev na 88 percent a medzi tými, ktorí víno spoločne vôbec nepili, bolo už len 69 percent šťastných manželstiev. „Akonáhle páry konzumovali alkohol takmer denne, boli teda už ťažkými pijanmi, miera ich pocitu šťastia klesla ž na 54 percent,“ tvrdí autor štúdie. Pitie vína v optimálnej miere je teda prospešné telu, duši i vzťahom.

Autor:  Lesk.sk, Famous, miš
 
 

lesk.anketa

V akom veku ste mali prvý sex?
skôr ako v 15-tich rokoch
13,9 %
medzi 15. - 18. rokom
42,6 %
medzi 18. - 20. rokom
1,4 %
po dvadsiatke
42,1 %

muž.dňa

lesk.najcitanejsie

Sexuálna kalkulačka