"Očakáva sa výraznejší nárast nakupovania cez internet ako v tradičných obchodoch," uviedol TASR riaditeľ spoločnosti Internet Mall Slovakia Ladislav Csukás.
Na Slovensku sa podľa jeho slov očakáva, že z hľadiska najvyšších tržieb bude "zlatým" pondelok 15. decembra. V tento deň naše obchody navštívi 30.000 zákazníkov, ktorí nakúpia za viac ako 5 miliónov Sk (165.970 eur), predpokladá riaditeľ. To, že počas vianočnej nákupnej horúčky ľudia prvýkrát uprednostnia internet pred kamennými obchodmi, potvrdila štúdia On-line nákupné miesta, ktorú zostavila americká spoločnosť AOL.
O skutočnosti, že on-line nakupovanie je na vzostupe aj na Slovensku, hovorí 90-% medziročný rast predaja Internet Mall Slovakia. "Vysoký záujem o naše služby nás neprekvapuje. Takýto stav sme predpokladali už dávnejšie. Rastie totiž penetrácia internetu na Slovensku aj kúpyschopnosť obyvateľstva," poznamenal. Kamenné obchody sú najmä počas predvianočných nákupov preplnené a veľakrát nestíhajú uspokojovať dopyt. Navyše, na internete má zákazník možnosť porovnať si ceny v priebehu niekoľkých minút a objednaný tovar mu doručíme až domov, spresnil Csukás.